شفاى نابينا

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

شفاى نابينا

محدث نورى رحمة الله عليه فرمود:

يكى از صلحاء مرا خبر داد كه عده اى از اهل قاين بزيارت مشرف شدند و با ايشان خانمى بود كه از هر دو چشم نابينا بود.

پس از توقف بمشهد و زيارت نمودن چون خواستند بروند آن مخدره از رفتن امتناع نمود و گفت من از خدمت حضرت رضا عليه السلام جائى نمى روم لذا آنجماعت رفتند و آن زن عاجزه ماند.

وقتى كه مىخواست بيايد چند ذرع كرباس با خود آورد و همان را مايه كسب خود قرار داد و بهمان خريد و فروش مىكرد و امر معاش خود را از اين راه مىگذرانيد و در آن اوقات و زمان هر هفته دو روز شنبه و سه شنبه بعدازظهر حرم شريف را مخصوص زنها قرار داده بودند.

اتفاقا روزى از آن دو روز كه مخصوص زنها بود شخصى كرباسهاى آن عاجزه را دزديد و آن بيچاره پريشان و دلگير شده خود را بروضه مقدسه رسانيد و شروع كرد بتضرع و زارى كه ياعلى بن موسى سرمايه من همان چند ذرع كرباس بود كه بخريد و فروش آنها امرار معاش مىكردم و حال كه آنها را دزديده اند و از دستم رفته و چيزى ندارم.

من از اينجا از خدمت قبرت بيرون نمى روم پس خود را بزمين انداخته و گريه و درد دل مىكرد ناگاه صدائى از ضريح شريف شنيد كه برخيز ما تو را شفا داديم.

چون برخواست چشمهاى خود را روشن و بينا ديد. پس شكر خداى تعالى بجا آورد و عجيب تر اينكه چشم او روز و شب مساوى بود يعنى در شب هم مىديد و نيازى به چراغ نداشت.(23)

 

  • يگانه حجت حق نجل موسى جعفررضا كه حكم قضا صادر آيد از در اوچراغ بزم ولايت پناه دين مبينزبقعه حرمش غرفه اى بود فردوسنه بى اجازت او دور مىزند گردونبود به بحر حوادث ولاى او زورقفلك بحكم قضا و قدر كند جنبشجهان به تابش شمس و قمر بود روشنولاى او بتوالى است كنز لا يغنىمَلَك كه باشد بر درگهش كمين دربان

  • خِدير ملك خراسان سليل پيغمبربدان مَثابه كه افعال صادر از مصدرفروغ چشم هدايت امام جن و بشرزساغر كرمش چشمه اى بود كوثرنه بى اشارت او سير مىكند اختربود بكشتى ايجاد حزم او لنگرولى نجنبد بى حكم او قضا و قدرولى زتابش انوار اوست شمس قمرخلاف او با عادى است ذنب لا يغفرفلك چه باشد در حضرتش كهين چاكر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: داستانهای کـــوتاه و معجرات ان حضرت(ع) ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 9:44 | نویسنده : یک دل سیر شوق ثامن الحججی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.